iida:

Hejj svejjs! :D <3

Idag var det första skoldagen. *Suck*,  dagen segade sig fram.  Evelina (min bästis) var sjuk, och hela dagen körde vi typ sammarbets-övningar  ;s  det var ganska tråkigt, fast sista lektionen hade vi bild , & då skulle vi rita en teckning i grupper.  Jag och Christoffer målade ett vattenfall typ,  det vart ganska fint.   Sen efter skolan gick jag hem till min farfar & var där ganska länge, sen tog jag bussen hem.  Nu har jag nyss färgat håret, det vart chokland brunt :D <3

kramar Ida  <3:))


Kommentarer
Postat av: Emma Sundquist

Hej Ida!



Hoppas att du mår bra, jag är orolig att denna sidan kan läsas av vem som helst som inte bör göra det. jag tycker inte att du och Julia skall bilder på er då det finns många konstiga människor som kan kontakta dig/er. Ha det bra



Kram faster Emma

2009-01-17 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0